Senyor,
Hem sabut, a través dels mateixos afectats, que sis centres de formació
de persones adultes: CFA Canyelles i CFA Palau de Mar, de Barcelona;
CFA Manuel Fernández, de Sant Adrià del Besòs; CFA Josepa Massanés
i Dalmau, de Tarragona; CFA Arquitecte Jujol, de Sant Joan Despí
i CFA Girona; han d’assumir certs àmbits de la gestió econòmica com
neteja, consergeria i pagament dels serveis bàsics (aigua, llum i
telèfon).
Aquest traspàs s’ha comunicat, de diferents maneres, el 17 de desembre, dos dies abans d’acabar el primer trimestre, i en alguns casos fins i tot se'ls ha aplicat la decisió sense haver-ne rebut cap notificació oficial. Una forma d’actuar que es referma, una vegada més, en les diferències que es produeixen en les solucions adoptades segons a quin servei territorial pertany el CFA afectat.
Per aquest motiu us volem manifestar:
1. El nostre rebuig als canvis efectuats en la gestió econòmica
als CFA i a la manera com s'han notificat.
2. La nostra oposició a com s’ha impulsat aquesta mesura, a correcuita i a través dels serveis territorials, sense cap normativa específica sobre la gestió de centres i aules de persones adultes, sense comunicació als sindicats, sense cap explicació prèvia a les direccions i sense preveure’n les conseqüències.
3. La nostra més ferma oposició que aquest traspàs de la gestió pugui suposar, com malauradament ja està passant, una reducció dels serveis, com els de consergeria.
Per tot aixó us demanem:
Que poseu en marxa la negociació urgent d’una normativa específica que reguli la gestió dels centres de formació de persones adultes.
Que impartiu les instruccions oportunes perquè es paralitzi el procés de traspàs, tot garantint en qualsevol cas els serveis de què gaudien els centres fins a la notificació del desembre.
Atentament:
USTEC·STEs
(IAC) CCOO
CGT
Barcelona 23 gener 2009